sábado, 29 de octubre de 2011

Sherekzapatero


                                                                                                 

 quart traball d'imatge i expressió

jueves, 13 de octubre de 2011

Presentació!

hola el meu nom és Aina y tenc 14 anys.Aquest és el meu blog d'imatge i expressió i aqui posaré tots el meus traballs durant tot el curs.Esper que vos agradi!!!